If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Такааа, в сряда ходих да видя/тествам колата.
Първите ми впечатления от модела са отлични! Колата е много комфортна, вози меко, управлява се леко и "дърпа" здраво!!! Може би малка забележка е, че се "убива" донякъде усещането за контрол - сервото е за моя вкус малко прекалено силно.
Салонът беше доста запазен (единствен минус - не беше кожа), колата си има всички екстри.
Външно си имаше драскотини и белези от ползване, но всичко в рамките на нормалното за кола на 12 години.
Запали от раз, всички лампи на компа си изгаснаха както трябва.
Първоначално ми направи впечатление едно притракване като от повдигачи/клапани (в последствие в сервиза казаха, че всичко с мотора е наред). Може да е било от първоначално недостатъчно налягане на маслото.
Главният проблем дойде като я подкарах - до към 80-90 км/ч има тяга и после започна да накъсва - ту тегли, ту губи мощност... Все едно, че нещо не закача както трябва - евентуално свещи, кабели или пък в лошия случай - инжекцион (поне според мен). Съединителят беше напълно изправен, перфектно си влизаха всичките 6 предавки.
На теста стана ясно, че има някакъв проблем - кривата на мощността беше точно както и се усещаше колата, т.е. с колебания. Освен това се оказа, че единият амортисьор (отпред) е на 0%, т.е. напълно заминал... Другият беше на 50%... Също така един маншон от кормилната уредба беше скъсан и имаше замърсявания вътре.
Равносметката - продавачът каза, че при всяко положение ще оправи проблема с мотора (мощността) и ЕДИНИЯ амортисьор... За да оправи и другия, искаше да доплащам... С две думи не се разбрахме, защото досега не съм чувал някой (който не е пълен идиот) да отиде да купува каквото и да е и да го вземе на цена, ПО-ВИСОКА от тази в обявата!!! Аз поисках да оправи и двата амортисьора, защото за мен е пълна глупост да смениш само един... Айде, задните бяха здрави, за тях не говоря. Ама иначе е все едно да си купиш само една гума и само тя да е нова! Освен това стана ясно от теста, че двата предни калника и капакът са пребоядисвани/лакирани, т.е. е удряна, макар и вероятно не много тежко отпред.
За тези, които се интересуват, ще дам и данните от теста на мощността:
- Мощност по норма: 152,5 кВ или 207,4 к.с. по ДИН 70020;
- Мощност на ДВГ: 146,0 кВ или 198,5 к.с.;
- Мощност на гуми: 116,5 кВ или 158,4 к.с.;
- Буксирна мощност (загуби): 29,5 кВ или 40,1 к.с. (не съм сигурен как точно се казва на български, на немски е Schleppleistung. Ако някой знае, може да сподели!);
- Максимална мощност при 148 км/ч, съответно 5770 об./мин.;
- Максимален въртящ момент 297 Нм при 111 км/ч, съответно 4330 об./мин.;
- Максимална скорост: 176 км/ч;
- Максимални обороти: 6860 об./мин.;
Като цяло, обаче, се влюбих в модела!!!
И при моята го има това с дърпането и отпускането.Пръвоначално дърпа много след това отпуска леко и пак дърпа, но не е толкова силно колкото първоначално.
За тези, които се интересуват, ще дам и данните от теста на мощността:
- Мощност по норма: 152,5 кВ или 207,4 к.с. по ДИН 70020;
- Мощност на ДВГ: 146,0 кВ или 198,5 к.с.;
- Мощност на гуми: 116,5 кВ или 158,4 к.с.;
- Буксирна мощност (загуби): 29,5 кВ или 40,1 к.с. (не съм сигурен как точно се казва на български, на немски е Schleppleistung. Ако някой знае, може да сподели!);
- Максимална мощност при 148 км/ч, съответно 5770 об./мин.;
- Максимален въртящ момент 297 Нм при 111 км/ч, съответно 4330 об./мин.;
- Максимална скорост: 176 км/ч;
- Максимални обороти: 6860 об./мин.;
Колата не съм я гледал, но на снимките изглежда добре.Има и екстри и салона е запазен.Огледай я.
Направих бегъл оглед на 166-цата от обявата на Горубляне - 1-то впечатление за колата като приближавах към нея е че е доста стегната и "лъскава" за годините си, отпред в дясно имам съмнения за пребоядисвано, но не е нещо сериозно. На задна-дясна врата и калник има леки драскотини, но лошото е по тавана и малко по предния капак - има много и сериозни подбивания от градушка! Салона е запазен, като силно протрито е уплътнението на шофьорската врата и колкото и странно да звучи стори ми се че махагона по волана е поизтъркан и на места избледнял като шарка.... Това което най ме подразни и отказа от тази кола е отказа на продавача да я запали, защото после трябвало да работи поне половин час и ако съм бил сериозен на следващи разговори тогава щял да я запали..... Иначе на няколко пъти сам си направи устата че щяло да има пазарлък за нея, което си е и ясно де
Значи..не си уцелил автомобила и продавача
Щом не му се пали,да си чака следващия клиент.
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Това което най ме подразни и отказа от тази кола е отказа на продавача да я запали, защото после трябвало да работи поне половин час и ако съм бил сериозен на следващи разговори тогава щял да я запали.....
Ебати смешната работа, то кой ще стигне до "следващи разговори" като са му отказали да запали колата... И от къв зор "трябва да работи поне половин час"
Такааа, в сряда ходих да видя/тествам колата.
Първите ми впечатления от модела са отлични! Колата е много комфортна, вози меко, управлява се леко и "дърпа" здраво!!! Може би малка забележка е, че се "убива" донякъде усещането за контрол - сервото е за моя вкус малко прекалено силно.
Салонът беше доста запазен (единствен минус - не беше кожа), колата си има всички екстри.
Външно си имаше драскотини и белези от ползване, но всичко в рамките на нормалното за кола на 12 години.
Запали от раз, всички лампи на компа си изгаснаха както трябва.
Първоначално ми направи впечатление едно притракване като от повдигачи/клапани (в последствие в сервиза казаха, че всичко с мотора е наред). Може да е било от първоначално недостатъчно налягане на маслото.
Главният проблем дойде като я подкарах - до към 80-90 км/ч има тяга и после започна да накъсва - ту тегли, ту губи мощност... Все едно, че нещо не закача както трябва - евентуално свещи, кабели или пък в лошия случай - инжекцион (поне според мен). Съединителят беше напълно изправен, перфектно си влизаха всичките 6 предавки.
На теста стана ясно, че има някакъв проблем - кривата на мощността беше точно както и се усещаше колата, т.е. с колебания. Освен това се оказа, че единият амортисьор (отпред) е на 0%, т.е. напълно заминал... Другият беше на 50%... Също така един маншон от кормилната уредба беше скъсан и имаше замърсявания вътре.
Равносметката - продавачът каза, че при всяко положение ще оправи проблема с мотора (мощността) и ЕДИНИЯ амортисьор... За да оправи и другия, искаше да доплащам... С две думи не се разбрахме, защото досега не съм чувал някой (който не е пълен идиот) да отиде да купува каквото и да е и да го вземе на цена, ПО-ВИСОКА от тази в обявата!!! Аз поисках да оправи и двата амортисьора, защото за мен е пълна глупост да смениш само един... Айде, задните бяха здрави, за тях не говоря. Ама иначе е все едно да си купиш само една гума и само тя да е нова! Освен това стана ясно от теста, че двата предни калника и капакът са пребоядисвани/лакирани, т.е. е удряна, макар и вероятно не много тежко отпред.
За тези, които се интересуват, ще дам и данните от теста на мощността:
- Мощност по норма: 152,5 кВ или 207,4 к.с. по ДИН 70020;
- Мощност на ДВГ: 146,0 кВ или 198,5 к.с.;
- Мощност на гуми: 116,5 кВ или 158,4 к.с.;
- Буксирна мощност (загуби): 29,5 кВ или 40,1 к.с. (не съм сигурен как точно се казва на български, на немски е Schleppleistung. Ако някой знае, може да сподели!);
- Максимална мощност при 148 км/ч, съответно 5770 об./мин.;
- Максимален въртящ момент 297 Нм при 111 км/ч, съответно 4330 об./мин.;
- Максимална скорост: 176 км/ч;
- Максимални обороти: 6860 об./мин.;
Като цяло, обаче, се влюбих в модела!!!
Колега с какъв двигател е колата, че не видях да си споменал. хмм доста обстоен преглед е това за 166ца, след такъв преглед на някой екземпляр ще бъдеш шокиращо изплашен колко неща могат да са скапани
И при моята го има това с дърпането и отпускането.Пръвоначално дърпа много след това отпуска леко и пак дърпа, но не е толкова силно колкото първоначално.
Боби ако не говориш за баш прекъсване, пробвай със STR on, без него дросела ни е адски муден. При мен се появяваха подобни аномалии и вече карам само с включен
Ами за съжаление нямаш достъп до самите тестове - оставяш колата и идваш за резултатите - това е Германия... Но предполагам, че дино-тест, защото иначе не знам как ще измерят мощността на гуми, например.
---------- Post added at 08:57 ---------- Previous post was at 08:53 ----------
Колега с какъв двигател е колата, че не видях да си споменал. хмм доста обстоен преглед е това за 166ца, след такъв преглед на някой екземпляр ще бъдеш шокиращо изплашен колко неща могат да са скапани
2.0 Турбо, пише малко по-нагоре
---------- Post added at 09:03 ---------- Previous post was at 08:57 ----------
Ебати смешната работа, то кой ще стигне до "следващи разговори" като са му отказали да запали колата... И от къв зор "трябва да работи поне половин час"
Колега с какъв двигател е колата, че не видях да си споменал. хмм доста обстоен преглед е това за 166ца, след такъв преглед на някой екземпляр ще бъдеш шокиращо изплашен колко неща могат да са скапани
Боби ако не говориш за баш прекъсване, пробвай със STR on, без него дросела ни е адски муден. При мен се появяваха подобни аномалии и вече карам само с включен
Направих бегъл оглед на 166-цата от обявата на Горубляне - 1-то впечатление за колата като приближавах към нея е че е доста стегната и "лъскава" за годините си, отпред в дясно имам съмнения за пребоядисвано, но не е нещо сериозно. На задна-дясна врата и калник има леки драскотини, но лошото е по тавана и малко по предния капак - има много и сериозни подбивания от градушка! Салона е запазен, като силно протрито е уплътнението на шофьорската врата и колкото и странно да звучи стори ми се че махагона по волана е поизтъркан и на места избледнял като шарка.... Това което най ме подразни и отказа от тази кола е отказа на продавача да я запали, защото после трябвало да работи поне половин час и ако съм бил сериозен на следващи разговори тогава щял да я запали..... Иначе на няколко пъти сам си направи устата че щяло да има пазарлък за нея, което си е и ясно де
Това не се нуждае от коментар просто... Кой ще е този "сериозен" купувач, който ще остане "сериозен", след като даже не може да запали колата, която оглежда?! Следващи разговори... Това да не са преговорите за мир в ивицата Газа?!?!
---------- Post added at 09:10 ---------- Previous post was at 09:03 ----------
Аз все си мисля, че след такива и толкова тестове много трудно, да не кажа невъзможно е да намериш кола.
Колега, тази щях да я взема, ако продавачът си я беше оправил или беше смъкнал съответно цената... Ама да видим как ще продаде "ламя" на практичния германец, за когото икономичността в повечето случаи е на първо място... Той спомена, че колата стои вече няколко месеца и даже бил смъкнал цената...
Бе той Боби си кара с включен, ама пак е така... Да видим тез дни с газовата как се е държала колата.
Иначе за 'продавачите' от този вид - трагедия. Все едно да отида за телевизор в магазина и да ми кажат - ако си сериозен, другият път ще може да пуснем да видиш картината как е.
Изчакай малко и пак го питай за цената. Може да клекне. Хе хе
Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts; Lancia Kappa JTD '98 -
Направих бегъл оглед на 166-цата от обявата на Горубляне - 1-то впечатление за колата като приближавах към нея е че е доста стегната и "лъскава" за годините си, отпред в дясно имам съмнения за пребоядисвано, но не е нещо сериозно. На задна-дясна врата и калник има леки драскотини, но лошото е по тавана и малко по предния капак - има много и сериозни подбивания от градушка! Салона е запазен, като силно протрито е уплътнението на шофьорската врата и колкото и странно да звучи стори ми се че махагона по волана е поизтъркан и на места избледнял като шарка.... Това което най ме подразни и отказа от тази кола е отказа на продавача да я запали, защото после трябвало да работи поне половин час и ако съм бил сериозен на следващи разговори тогава щял да я запали..... Иначе на няколко пъти сам си направи устата че щяло да има пазарлък за нея, което си е и ясно де
Днес я огледах колата външно.Нещо не ми вдъхва доверие.Пр. десен кални е удрян и не е изправен добре.Челното стъкло е китайско и или сензора за дъжд е прехвърлян от старото стъкло или стъклото е много лошо качество(китайско беше).Имаше въздух м/у сензора и стъклото. Тези петна по волана са от падналият му лак на места.Не знам от какво се е получило.Имаше деруги от края до край по колата и някой детайли бяха неграмотно пребоядисвани.Абе не е добра кола за тези пари.
---------- Post added at 21:35 ---------- Previous post was at 21:30 ----------
Боби ако не говориш за баш прекъсване, пробвай със STR on, без него дросела ни е адски муден. При мен се появяваха подобни аномалии и вече карам само с включен
Не е прекъсване.Просто като че ли не надува турбината както първоначално.С СТР-а не се усеща щото колата тръгва да набира много още от ниските обороти, а като е изключен много осезаемо се усеща като надуе турбината.
Не е прекъсване.Просто като че ли не надува турбината както първоначално.С СТР-а не се усеща щото колата тръгва да набира много още от ниските обороти, а като е изключен много осезаемо се усеща като надуе турбината.
Възможно е ако си с Bosh-овския блоу оф, вече да му е бая омекнала пружината и като отвори после много бавно да затваря, и да се получава временна дупка. Тъпичко е, ама има неква логика като се замисля
Comment